lauantai 28. joulukuuta 2013

It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air

Tänä vuonna olen ollut oikein kiltti tyttö sillä sain paljon ihania joululahjoja. Tai sitten vaan tontut on kurkkinut juuri oikeaan aikaan.. Suuri kiitos kuietnkin kaikille joulupukeille!:)♥
Valkoinen iso neule ja statement koru. Nämä kaksi on ollu mun toivelistalla jo vuoden päivät enkä ole löytäny sopivia kaupasta en sitten millään. Tänä jouluna kuitenkin paketista ilmestyi nämä molemmat juuri täydellisinä!
Kukkapöksyt, polvisukat ja sorkuksia. Näitäkin kaikkia olen etsiny kaupoista jo vaikka kuinka kauan ja olin kyllä yhtä hymyä kun toive toiveen jälkeen avautui paketista.
Kultainen kello. Vihdoin ja viimein sain rannekellon! Jälleen kerran juuri sellainen kuin olen haaveillutkin.

Pussilakanasetti ja enkelinsiivet. En malta odottaa näiden uusien lakanoiden alle käpetymistä ja nukahtamista enkelisiipien turvaan.

Mukeja moneen janoon. Rakastan isoja mukeja sekä muumimukeja ja näiden kanssa on mukava muuttaa sitten joku päivä omaan kotiin.

Elokuvia ja Tonttu Toljanteri. Mä niin rakastan elokuvia ja varma lahja mulle onkin kääriä joku ihana leffa paperiin. Tänä vuonna sainkin oikein monta elokuvaa: Step up Revolution, Mamma Mia ja Vettä Elefanteille. Sitten sain myös Tonttu Toljanterin x) Se on kuulunut jo pienestä lapsesta asti mun jouluun ja nyt kun ne loppu niin tämä onkin pelastus mun ensi jouluun!

Viimeisenä muttei vähäisimpänä sain vielä lahjakortin, leffalippuja ja rahaa. Lisäksi sain tuon ihanan lompakko pussukan tädiltä ja serkuilta. Sain myös rannekorun sekä villasukat, jotka lämmittää tälläkin hetkellä varpaitani.
 
Onnellinen tyttö kiittää ja kuittaa sekä toivoo, että kaikki siellä ruudun toisella puolella olisi myös onnellisia♥
Nähdään taas pian!
 
P.S. Saa pistellä postausideoita tulemaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti