sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

When they smashed my heart into smithereens


47
48
43
45
29
49
46

Hei hirvittävän pitkästä aikaa! Päivät vaan on menny nii hurjaa vauhtia eteenpäin että järkikään ei meinaa pysyä matkassa mukana. Viimeviikolla olin tosi paljon ajatuksissani ja mietin monenlaista. Mun päivät meni myös suurelta osin reeneihin ja kouluun ja kouluhommiin. Käväsin myös Pantsulla syömässä niiden jääkaapin tyhjäks sekä myös Iisalla vihdoin yökylässä :) Viime viikolla mun rasvapurnukatkin sai kyytiä kun mun naamaan iski joku tulehdus tai ihottuma tai joku. Mutta tänään rentouttavaa sunnuntaita kaikille ja olkaa rennosti mutta ahkeria! :)

4 kommenttia:

  1. Ihana blogi! ja tykkään sun bannerista :)

    VastaaPoista
  2. Joo tota ihotulehdusta on näköjään liikkeel ....

    T: Tiedät kyllä kuka serkuistasi

    VastaaPoista
  3. P.s Ihanat kuvat JA MITKÄ KISULIT! <3

    VastaaPoista
  4. Rosa: kiitos paljon :)

    Katariina: voih että sielläkin ;( mä sain sen nyt oikeestaan taltutettua.. huhh! ja kyllähän tommosista kissoista saakin vain ihania kuvia :))♥

    VastaaPoista