keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

I still remember the feeling

flame
1
2
drop
3
4
Kisat oli siis jo sunnuntaina, ja tultiin näin 14 aikuisten muodostelmassa. Oon ite ihan tyytyväinen päivään, niin kolmen aamuherätykseen(nukuin juuri tänä aamuna pommiin!!) kuin ihan suoritukseenkin. Ja taso oli aivan huikee!! Tajunsin taas siinä kylmiä väreitä kokiessä että kyllä tässä jutussa on vaan sitä jotain mikä loksahtaa mun palapelin palojne kanssa yhteenKiitos vain Drop ja Anna koko vuodestakin! :)

sun
DSC_0130
DSC_0243DSC_0258
DSC_0245
DSC_0257
DSC_0267
DSC_0263
DSC_0262 Nyt sitten viime päivinä oon vain nauttinut lomasta, välillä turhautunut tylsyydestä ja odotellut niitä täydellisiä helteitä, no tänään ne toteutukin kun olin iskän raksalla töissä. Ollaan myös vaan ajeltu pitkin paikkoja ja mä niin rakastan ajella autolla kesäisin ja kuvailla! Tänään myös oltiin kattomassa kansallisbaletin esitykstä Lounaispuistossa.

3 kommenttia: